מלונות כשרים ברודוס

מלונות מומלצים לשומרי כשרות ברודוס

מלונות רגילים (לא כשרים) ליד בית חב"ד רודוס

לצערנו, נכון להיום אין מלונות כשרים ברודוס, אך ניתן למצוא מלונות או דירות אשר יכולים להתאים לשומרי כשרות בצמוד לקהילה היהודית ברודוס:

10

וילה די מארה סיסייד סוויטס (Villa Di Mare Seaside Suites) מלון ליד בית חב"ד רודוס

מקום האירוח וילה די מארה סיסייד סוויטס (Villa Di Mare Seaside Suites) הוא מלון קטן, שקט ונעים ברמת 5 כוכבים אשר ממוקם לצד חוף איקסיה (Ixia Beach), בית חב"ד והקהילה היהודית של רודוס. המלון מתאים לזוגות ומשפחות כאשר חלק מהחדרים כוללים מטבחון לבישול עצמי ומרפסות שמש עם נוף לים.
10

מלון אקטי אימפריאל דלוקס ריזורט אנד ספא (Akti Imperial Deluxe Resort & Spa) מלון ליד בית חב"ד רודוס

מלון אקטי אימפריאל דלוקס ריזורט אנד ספא (Akti Imperial Deluxe Resort & Spa) ממוקם בלב איקסיה (Ixia) ומציע מספר רב של חדרים, מתקנים (סאונה, בריכות שחייה, חדר כושר וכדומה) ואטרקציות ברמה גבוהה במיוחד לנופשים בו. המלון נמצא במרחק הליכה קצר של 20 דקות מבית חב"ד המקומי ברודוס, העיירה רודוס (Rhodes Town) ורצועת החוף הדרומית של רודוס פליראקי (Faliraki).
10

מלון שרתון (Sheraton Rhodes Resort) מלון ליד בית חב"ד רודוס

אתר הנופש שרתון (Sheraton Rhodes Resort) ממוקם על רצועת החוף של חוף איקסיה (Ixia) ומספק חווית אירוח מושלמת למשפחות, זוגות ויחידים. המלון כולל חדרים מאובזרים, מרווחים ומפנקים עם נוף לים האגאי (Aegean Sea) או לרצועת ההרים של רודוס, אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

Kosher Travel מלונות כשרים ברודוס • מלונות ליד הקהילה היהודית ברודוס

הקהילה היהודית ברודוס היא אחת מהקהילות העתיקות, הייחודיות והמרתקות מבין איי יוון. בלב לה ג'ודריה, הרובע היהודי ברודוס, ניתן למצוא את בית הכנסת הוותיק "קהל שלום" (Συναγωγή Καχάλ Σαλόμ), בית הקברות היהודי,  המוזיאון היהודי של רודוס ואינספור שרידים וסממנים יהודים בסמטאות הצרות.

הקהילה היהודית של רודוס היא קהילה קטנה במיוחד כאשר אוכל כשר ניתן למצוא בעיקר בבית חב"ד המקומי. בית חב"ד ברודוס מציע מסעדה בשרית כשרה למהדרין לימי החול ללא צורך להזמין מקום מראש או סעודות שבת וחג בהרשמה מוקדמת במקום.

בית חב"ד ברודוס

בית חב"ד ברודוס נמצא בכתובת Leof. Iraklidon 84, Ialisos , לצד חוף איקסיה (Ixia Beach). בית חב"ד רודוס משמש בית למסעדת ירושלים הכשרה ומאפשר קיום של אירועים ותפילות לאורך כל ימי השבוע, שבתות וחגים.